پرسشهایی در مورد باسکول ها
ترازوی محک - ترازو
ترازوی محک
درباره وبلاگ


با ایجاد وبلاگ ترازو محک تلاش کرده ایم تا خریداران ترازو را بیشتر با انواع ترازوهای محک آشنا سازیم . شماره تماس شرکت : 66919620-021|66919619 -021 | 33124701 -021
نويسندگان
چهار شنبه 14 بهمن 1394برچسب:, :: 13:6 :: نويسنده : مینا نیکنام
پرسش : هنگام خرید باسکول دیجیتال چه نکاتی باید رعایت شود ؟


پاسخ : اولین نکته ای که هنگام خرید باسکول دیجیتال حائز اهمیت می باشد این است که دستگاه را برای توزین چه نوع موادی احتیاج دارید ( تعیین ظرفیت و دقت باسکول ) . مرحله ی بعدی بدنه ی باسکول دیجیتال می باشد که مقاومت و استحکام آن امری مهم و اساسی می باشد چرا که بدنه ی باسکول می بایست کاملا مقاوم در برابر ضربه و رطوبت باشد و در آخر نوع باسکول ، برند و کارکرد آن امری مهم و حائز اهمیت می باشد .

 

پرسش : چگونه از باسکول دیجیتال نگهداری شود تا طول عمر بیشتری داشته باشد ؟

پاسخ : دستگاه را در محلی دور از تابش نور خورشید و باد کولر قرار دهید . سعی نمایید از یک پریز برق مخصوص جهت اتصال باسکول استفاده نمایید . از قرار دادن بار بیش از توان دستگاه خودداری نمایید چرا که این امر باعث کاهش طول عمر سیستم توزین شما خواهد شد . از ایجاد فشار و یا ضربه بر روی دستگاه خودداری نمایید . هنگام بروز اشکال در سیستم به مراجع تخصصی تعمیرات باسکول مراجعه نمایید .

 

پرسش : چه نوع باسکولی را جهت استفاده در فروشگاه پیشنهاد میکنید ؟

پاسخ : پیشنهاد دیجی اسکال باسکول محک در ظرفیت ٢٠٠ کیلوگرم ، ٣٠٠ کیلوگرم و ٥٠٠ کیلوگرم می باشد . چرا که دستگاه نامبرده دارای دقت مناسب و بدنه ی مقاوم می باشد و در اکثر فروشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد .

 

پرسش : روش ارسال باسکول دیجیتال به شهرستان و آموزش نحوه ی کار با آن چگونه می باشد ؟

پاسخ : پس از تکمیل سفارش کالا دستگاه تحویل باربری داده می شود و طی مدت زمان کوتاهی به مشتری تحویل داده می شود . در رابطه با نحوه ی کار باسکول دیجیتال میتوان گفت که نیاز به آموزش چندانی ندارد و کاربر با مطالعه ی دفترچه راهنمای باسکول میتواند سیستم خود را راه اندازی نماید .

 

پرسش : آیا باسکول پند و باسکول محک فقط با برق قابل استفاده هستند و گارانتی آن شامل چند ماه و یا سال می شود ؟

پاسخ : باسکول های دیجیتال پند و محک از دو منبع برق و باطری قابل شارژ تغذیه می کنند . گارانتی باسکول محک به مدت ٢٥ ماه و گارانتی باسکول دیجیتال پند به مدت ١٤ ماه می باشد . دستگاه های نامبرده دارای ١٠ سال خدمات پس از فروش می باشند .

 

پرسش : جهت توزین مواد در کارخانه نیاز به باسکول صنعتی ٥٠٠ کیلوگرمی پرینتردار دارم . پیشنهاد شما چیست ؟

پاسخ : در جواب به سوال شما میتوانم بگویم که باسکول صنعتی فاقد پرینتر می باشد . لذا به منظور اتصال پرینتر به دستگاه می بایست به صورت جداگانه پرینتر جانبی تهیه کرده و آن را به سیستم اتصال نمایید .

 
پرسش : لطفا نحوه ی اتصال باسکول به کامپیوتر را توضیح دهید .

پاسخ : برای اتصال باسکول به کامپیوتر ابتدا باید کابل رابط و CD نرم افزار مربوطه را از نمایندگی فروش باسکول تهیه نمایید و سپس با اجرای CD ، انتقال اطلاعات صورت میگیرد .
  شماره تماس :٠٢١٦١٢٣



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: